Jakie są opłaty za dostawę zamówień ze Sklepu Internetowego?

Wysyłka do paczkomatu – 11zł

Wysyłka kurierem – 14zł

Wysyłka kurierem “za pobraniem” – 25zł

Jakie metody płatności są akceptowane w sklepie internetowym?

Zakupy możesz opłacić na 3 sposoby:

  1. Tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe.
  2. Płacąc kurierowi podczas odbioru przesyłki.
  3. Korzystając z kanału płatności online zaraz po złożeniu zamówienia.
Ile czasu zajmie dostawa?

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje od 2 do 3 dni roboczych.

Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą wysyłane następnego dnia roboczego.

Jak bezpieczne są zakupy w sklepie internetowym? Czy moje dane są chronione?

Polityka bezpieczeństwa jest realizowana w oparciu o aktualne prawo. Przestrzegamy wymagań i procedur publikowanych przez organizacje płatnicze.

Wszystkie dane Zamawiającego są chronione certyfikatem bezpieczeństwa, który zapobiega wyciekowi danych osobowych jak również poufnych informacji do innych podmiotów zaangażowanych w proces towarzyszący zamówieniu. Najbardziej rozpoznawalny element certyfikatu SSL to symbol zielonej kłódki pojawiający się obok adresu. Certyfikat bezpieczeństwa zabezpiecza proces komunikacji pomiędzy klientem a sklepem internetowym i uniemożliwia przechwycenie danych w trakcie przesyłania.

Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Wydrukowaną fakturę otrzymasz w przesyłce wraz z zamówionym towarem. Faktura będzie zawierała wszystkie pozycje za które zapłacisz czyli wybrane artykuły oraz koszt transportu.

Czy przyjmujecie zwroty?

Wszystkie artykułu zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi – można go dokonać do 14dni od momentu otrzymania przesyłki.

Pamiętaj jednak, że przyjmujemy jedynie nieużywane i nienoszone artykuły. Możesz je rozpakować z folii i przymierzyć tak jak w stacjonarnym sklepie, ale nie usuwaj metek i postaraj się nie zabrudzić ubrań.

Buty przymierzaj na miękkim podłożu, np. na dywanie. Dzięki temu nie porysujesz podeszwy. Z kolei podczas przymierzania golfów i bluzek bardzo łatwo o zabrudzenie kołnierza kosmetykami. W takiej sytuacji postaraj się zachować szczególną ostrożność.

Zwroty wysyłaj na nasz adres firmowy. Nie odbieramy paczek “za pobraniem”.

Zwracamy całkowitą wartość za zapłacony towar wraz kwotą za najniższy koszt przesyłki możliwej do wybrania w dniu złożenia zamówienia.

W celu zgłoszenia zwrotu wypełnij formularz zwrotu, który był w przesyłce wraz z fakturą. Możesz też skorzystać z formularza online

dostępnego TUTAJ.

Kontakt do sklepu

Telefon:     450 074 740

E-mail:    sklep@shoq.pl

Adres do korespondencji:

TELEMANN M.Husko

Sanie 1d

95-070 Aleksandrów Łódzki